“..memang hidup tak seindah, tak sesempurna kisah dongeng novel-novel islamik. Tapi sekurang-kurangnya aku mahu cuba juga untuk menjadi yg terbaik setakat termampu dalam kisah hidup aku sendiri...”
0

One Day

Ahlan Wassalam..kabare??
alhamdulilah..aku sehat2 saja,hopefully sumenyer sehad2 ye..hmm..nk dekat dh, die nk sampai dh..dia dh panggil2 aku dah..ape yang dkat?ape yang nak sampai tuh??..xderla, cuti dh nk abes dh..uffhh..kejap jew rasenya cuti..pejam celik pejam celik..dh nk abes..x silap aku, dak2 ipt lain dh blek kampus dorg arini..so, slmt kembali ke kuliah+kampus ye!! lusa aku plak naik "flight" blek kampus..huhu..flight la sangat kan..(koya lebih ekpun)...takpe,sekali sekala jek..bukan sokmo..huhahu..den rindu kt teman2 den kt sano..yela, dorang la yg selalu di samping aku time2 aku sedih+gumbira..yg selalu support aku..tengs ye,kawan!! zaza, meen, jie, tqah n zai..ten u ye..sayams korang..kite kwn smpai ble2 k..


0 comments:

Back to Top