“..memang hidup tak seindah, tak sesempurna kisah dongeng novel-novel islamik. Tapi sekurang-kurangnya aku mahu cuba juga untuk menjadi yg terbaik setakat termampu dalam kisah hidup aku sendiri...”
0

4a+megi+ujan=mpcim . . .

salam..aku tak tw nk update sal ape..kn trsalah update ade yg terasa plak kan3..adoiii..*sape mkn lada die yg trasa pedas ye!arini aku bangun awal gler..misi utama is nak rebut kelas..kah3..yela, if lambat xdpt desire class n tercicir dgn geng2 aku..lgpun, mpcim aku nie antik tak mcm ipt korang kn..tp best gak main tolak2 tadi, berhimpit2 kalah naik bas yg full..huhu..teraba2 or terpegang tuh, dah xkesah yang penting dpt class..*naseb baik bkn aku. .gle kan..hahahah..akhirnya,dgn penat lelah aku duk tunggu cam tiang letrik, aku dpt gak class 4a..hahahah..next week dh start class..seram sejuk aku..yela, subject sumeny tough2 cm bdn john cena.
hmm..hmm..ari ke2 aku da blek dgn mknan ruji ak kt cni..mkn megi tomyam time ujan2..pergh!! skali aku hirup,abes sume..*pelahap sebab lapo bebeno,xsenonoh kn..wah...gerimis masih membasahi bumi mpcim..huhu..sejuk ketor aku malam2 gni..nak sentuh air pun takot..huhahu..ntah,tak tw nk karut pew lg..lgpn, speak is silver silent is golden *aku pon xsure btol tak nie 
i wanna grab da gold..heee~ stop la dlu ye, papai!! (^___^)




*saje nk bg korang terliur

0 comments:

Back to Top