“..memang hidup tak seindah, tak sesempurna kisah dongeng novel-novel islamik. Tapi sekurang-kurangnya aku mahu cuba juga untuk menjadi yg terbaik setakat termampu dalam kisah hidup aku sendiri...”
0

Addicted..

Assalamualaikum..annyeonghaseyo...

aku ni dah kemaruk ni..kemaruk ape??aku kemaruk blogging...yela,dulu aku kureng sikit bab2 blog2 nie..lpas aku bace blog member aku tuh..terus rasa cam berkobar2 jew nk wat blog...biarpun blog aku nie kureng follower tp xpela..aku tetap wat jugak..for suka-suki..tapi lelame cambest la plak..aku pon asyik nk layan blog jew..fb pon..aku dh kureng ckit now..yela, blog nie bole la jugak aku merapu-repek lpaskan ketensionan..hahahah..and aku rasa cam hari2 aku nak update blog aku nie
just nak share pew yang ada lam minda ku nie..

blog aku nie pun as a part of "my friends"
coz aku rase cam aku boleh luahkan pew yang aku rase kt cni
kirenya cam bestfren aku la..
one more thing, skang nie aku tgh menghabis cuti yang makin lupus nie..
so, hari2 aku ngadap blog..
yela,nanti dah start class xleh dah nk update cik blog aku nie selalu..

btw, aku nak share sket azam aku for this year..hehe

...azam 2011 aku

  1. complete my final year with flying colors
  2. improve myself  
  3. say no to emo (tak nak emo2 da)
  4. be a tough girl

3 jew??
cukuplah tu..kan byk2..habuk pon tarak..agagagaga..
hmm..in this new book,
i hope i will be blessed more than yesterdays..
hopefully,
HE gives me strengthen to get through 2011
i wish it will gives great 'colors' rather than those days..
i'm so grateful i'm still alive
 yes, i'm not perfect but i've tried to be..





salam 2011..


0 comments:

Back to Top