“..memang hidup tak seindah, tak sesempurna kisah dongeng novel-novel islamik. Tapi sekurang-kurangnya aku mahu cuba juga untuk menjadi yg terbaik setakat termampu dalam kisah hidup aku sendiri...”
0

Journalist Vs Novelist

Hmmm...nothing to say nothing to do...i'm quite boring..hahaha...nk kuar jejalan..gerimis lebat membasahi bumi yang fana ini..(cewwahh,puitis ayat!!!,puji dri sndri) haahaha...cita2 original aku sebenarnya nk jd novelist..hahaha..msti ade yg gelak guling2 when bce nie..huhu..yela,mmg org xtw sal bakat aku yg terpendam nih..cehh..tp aku minat gler dalam penulisan either in Malay or English..aku akn tulih pew yg aku rse or nak..tp lam mse yg sme hatiku berbagi2 samada journalist@novelist..xpon aku plih dua2 jewk..hahahaha..hmm...idup nie pnjg lg..tp, aku perlu amik peluang yg boleh beri long-term effects lam idup aku..hihi...


a journalist?

or

a novelist???



0 comments:

Back to Top