“..memang hidup tak seindah, tak sesempurna kisah dongeng novel-novel islamik. Tapi sekurang-kurangnya aku mahu cuba juga untuk menjadi yg terbaik setakat termampu dalam kisah hidup aku sendiri...”
0

hargailah kebosanan sebelum busy menjelma..^^,

salam...entry kali nie aku sje2 jew tulih 4 elangkn buhsan nih..huhu..even aku tw aku still bru lg n kurang follower tp aku tulih gak 4 coretan sje2..hahahhaha..arini xde pape special pon tp nk jgk aku mengarut nie..bse la borink,pkwe xmsj n xbuat pape..jd,borink tahap dewa aku malam nie..tp aku ada dengar satu pepatah nie berbunyi..
"hargailah kebosanan sebelum busy datang menjelma.."
hahahha..gelak sakan aku td..tp maybe btol gak..bila time busy..ishh!! tak usah ckp la..ase cm 24hours tuh x ckup lam idop nie..so,when bosan wt rileks jew even bosan tahap cipan sb if dh busy memanjang pon susah gak...kerana bosan begitu berharga..huhahu..aku da naik gle dh nie sb trlampau buhsan..k la, gtg..sayonara..wassalam..^^,


0 comments:

Back to Top