“..memang hidup tak seindah, tak sesempurna kisah dongeng novel-novel islamik. Tapi sekurang-kurangnya aku mahu cuba juga untuk menjadi yg terbaik setakat termampu dalam kisah hidup aku sendiri...”
0

Hepi New Year 2011..

Assalamualaikum..ahlan wassalam..bon jour..

lebih kurang 4 jam lagik nak tahun baru..
hmm....kalo dulu2 masa zaman budak hingusan, 
aku tercongok depan tv tengok konsert2 tahun baru
sebab aku nak tengok bunga api..
tapi sekarang dah mature, 
tak duk depan tv dah tp duk depan lappy..hehehe (mature la sangat kan??)
ntah kenapa 
aku rasa cam berkobar-kobar+excited plak nak masuk taun baru nie
tapi kata orang2 tua..

"jangan exicted@ happy sangat nanti kan menangis plak.."

betol jugak tuh..maybe as a reminder for us..
jangan terlalu gembira biase2 suda..
hidup nie ada masa kita di atas dan ada masa kita berada di bawah..
berada di bawah tak semestinya kita nie loser..

kata orang2 tua lagi..

"hidup nie penuh dengan asam garam, cuka dan gula.."


bukan kehidupan namanya jika tak ada cabaran yang mendatang
sempena 2011, satu jew yang aku nak 
complete my final year with flying colors..
Insya Allah..



goodbye 2010, welcome 2011..







Little keys open big locks
Simple words reflect great thoughts
Your smile can cure heart blocks
So keep on smiling it rocks
Happy New Year







0 comments:

Back to Top