“..memang hidup tak seindah, tak sesempurna kisah dongeng novel-novel islamik. Tapi sekurang-kurangnya aku mahu cuba juga untuk menjadi yg terbaik setakat termampu dalam kisah hidup aku sendiri...”
0

Sujud Syukur Pada Yang Maha Esa...

Alhamdulilah..arini result aku kuar..rse nk menitik air mata aku..yela, aku assume ade satu subject yang aku akn failed tp rupenya tak..syukur Ya Allah..walaopun sikit lg nk buleh dean list..maybe xde rezeki nak nek stage lg sem nih..pape hal pon..usaha aku berbaloi..aku berjaya up grade kn pointer aku balik..yela, aku rase sem3 la plg tough untuk aku..yela, dengan lecturer lg,gado2 dgn kwn + aku plak ade krisis dgn mata air aku time tuh..mmg stressful sgt la mse tuh..dh la aku nih kuat main2 jek..hahah...azam aku next sem,dptkn balik tahkta best subject+copa..InsyaAllah..

Syukur padaMu, Ya Allah..

0 comments:

Back to Top