“..memang hidup tak seindah, tak sesempurna kisah dongeng novel-novel islamik. Tapi sekurang-kurangnya aku mahu cuba juga untuk menjadi yg terbaik setakat termampu dalam kisah hidup aku sendiri...”
0

Sukan Olimpik vs Freemanson, Iluminati & Zionis

 
 Korang tahu kan yang Sukan Olimpik 2012 dah meriah sekarang nie. Acara sukan dunia yang begitu gah sekali. Dan apit tak buat pown freebies untuk Olimpik nie. Huhu. Jangan haraplah nak buat freebies untuk Olimpik nie. Langsung tak berminat. Sebab? Ohh banyak sangat kot sebabnya. Korang mungkin dah tahu dan ada yang tak pernah nak amik tahu. Apa-apa pown korang kena jugak amik tahu. Sebabnya Sukan Olimpik 2012 ini telah membawa unsur freemason, Iluminati dan Zionis. Apit akan huraikan satu persatu kepada korang. Baca taw!
 
 
 
 
 
Okay sekarang kita tengok dulu pasal logo Sukan Olimpik 2012 nie yang membentuk seakan-akan 2012 kan. Tapi cuba korang perhatikan betul-betul, kalau ia disusun satu persatu, macam membentuk perkataan kan? Seperti Z.I.O.N iaitu membawa maksud ZIONIS! Tidak dinafikan logo Olimpik London 2012 mempunyai kaitan dengan Israel. Lihat sini juga --> http://bit.ly/OqXpb7  Lihatlah betapa licik dan jahatnya Yahudi Zionis dalam mencipta propaganda dan kaedah sulit untuk menghancurkan umat manusia. Memang benarlah kata-kata sesetengah pihak bahawa bangsa Yahudi adalah bangsa yang menyebabkan umat manusia sering huru-hara sehingga tidak sunyi daripada peperangan. Memang layak mereka mendapat laknat Allah swt dalam Al-Quran.
 
 
  
Apit huraikan dengan gambar kat atas. So senang nak faham. Korang tengok video Maskot Olimpik 2012 di SINI plak. Babak semasa besi ini dihidupkan seolah -olah ada satu kuasa yang boleh menghidupkan patung yang asalnya besi kimpal seolah - olah ingin menunjukkan kuasa sihir yang sangat hebat.

Kontroversi melanda kedua-dua maskot ini apabila ia hanya mempunyai satu mata sahaja..Seperti yang diketahui, bentuk tersebut sering kali dikaitkan dengan simbol Dajjal serta simbol rasisme, kiamat, nabi palsu dan antichrist..Penganjur membidas dakwaan itu dengan kenyataan mata satu tersebut merupakan simbol dari sebuah kamera yang akan merakam segala aktiviti yang berlangsung sepanjang Olimpik London 2012..
 
 
 
  

Kalau nak tgk video perasmian tu klik link ni VIDEO perasmian olympic london 2012 OPENING CEREMONY.

Korang dah tengok upacara perasmian Sukan Olimpik London baru-baru ni? Agak konfius kenapa tiba-tiba ada orang keluar dari pokok yang diletakkan atas bukit tu, ramai pulak tu... Rupanya pokok tu lah pokok Yahudi berdasarkan hadis Rasulullah s.a.w. ! Dan yang keluar tu nak tunjukkan mereka selamatkan diri dari mati dibunuh sebenarnya. Kita tengok kena faham, bukan sekadar tengok. Dan banyak lagi unsur Yahudi, Freemason dan Illuminuti ditonjolkan dalam upacara perasmian tu. Faham-fahamlah kenapa ia diadakan pada bulan Ramadhan ye. Musuh Islam memang licik dan halus. Lindungi kami ya Allah.. Amin 
 
Nabi saw bersabda dalam sebuah hadis sahih yang diriwayatkan oleh Imam Bukhari, Muslim dan al-Tirmidhi bermaksud : 
"Tidak akan berlaku kiamat sehinggalah akan berlaku peperangan di antara orang Islam dan Yahudi, maka pada waktu itu (tentera) Yahudi akan dibunuholeh (tentera) Islam, sehingga apabila orang Yahudi berselindung disebalik batu dan pokok, lalu batu dan pokok itu akan bersuara dengan katanya: 'wahai muslim, wahai hamba Allah, di belakangku ini ada Yahudi, marilah bunuhnya', kecuali POKOK GHARQAD (yang tidak bersuara), kerana sesungguhnya ia merupakan pokok Yahudi".

sumber : Apit


p/s: just nak share untuk semua..mungkin ada yang kita terlepas pandang. Moga Allah lindungi kita dan saudara seIslam..aamiiin.. :)

0 comments:

Back to Top