“..memang hidup tak seindah, tak sesempurna kisah dongeng novel-novel islamik. Tapi sekurang-kurangnya aku mahu cuba juga untuk menjadi yg terbaik setakat termampu dalam kisah hidup aku sendiri...”
0

Doodle oh doodle

Kalau sebelum-sebelum ni, saya asyik tengok dan kumpul koleksi doodle mereka-mereka je. Tapi sekarang ni untuk kepuasan diri sendiri, saya dah mula berjinak-jinak dengan mereka (photoshop+photoscape) untuk createkan doodle sendiri. Ni pun, penat tak hilang lagi duk blogwalking tuto doodle sekalian alam. Huh...macam marathon pun ada.

Seganlah nak publish kat sini sebab doodle saya bukan sehebat mereka-mereka ini Hubbul Ilahiyah. Jauh benar bezanya.

Tadaaa!





Inilah rupa doodle saya yang dibuat untuk pertama kalinya. Comot kan? Saya budak baru belajarlah. Sumpah, tangan keras lagi ni. Tapi insyaAllah dengan latih tubi yang semaksimum mungkin,lembut lah kot. Padahal, time nak exam takdenya nak berlatih tubi. For my first doodle, i used an online software. Namanya cik kerpoof. Mudahlah bagi a new beginner macam saya ni. Bolehlah mengkreatifkan diri sendiri untuk buat doodle sesuka hati.
Sekian, entri tamat di sini.



p/s:  assalamualaikum credit to si manis






0 comments:

Back to Top