“..memang hidup tak seindah, tak sesempurna kisah dongeng novel-novel islamik. Tapi sekurang-kurangnya aku mahu cuba juga untuk menjadi yg terbaik setakat termampu dalam kisah hidup aku sendiri...”
0

Last day in 11

Assalamualaikum friend et al..


lately,rajin sikit update blog..biasanya jarang jari jemari ni nak update blog..2011 comes to the ends,finally..and only few hours left to 2012..mostly, aku rasa 2011, tahun yang penuh dengan dugaan tapi ada jugak yang manisnya even sementara..yang paling manis dapat result yang bagus untuk dua sem berturut-turut..alhamdulilah..and  a big thanks for those who always by my side when i'm almost fall..(^_____^)

Special dates in 2012
and aku pun dah habis belajar..ni la saat2 yang paling aku tunggu after two and half years..akhirnya selepas berhempas pulas,tarik muka,tarik muncung..i get through it after all..huh!! lega...tapi ada jugak la beberapa wishlist aku pada tahun 2011 yang tak menjadi..dah tersurat and aku redha (redha itu ikhlas pasrah itu menyerah) sebab dengan sekelip mata terlerai semua ketentuan masa...and the most important is He knows what is better for me..mungkin Dia ada perancangan yang lebih untuk aku..who's know kan? semua takdir aku pada Dia..hanya Dia yang tahu and biarlah Dia je yang tahu apa yang aku rasa..



Hopefully, 2012 could bring joy,happiness,blessing, wealth,health for my beloved and me..Amin..
Happy New Year! May Allah bless us always..(^_____^)


Meet my new friend in 2012..Ms.D







p/s: 010112~stronger

0 comments:

Back to Top