“..memang hidup tak seindah, tak sesempurna kisah dongeng novel-novel islamik. Tapi sekurang-kurangnya aku mahu cuba juga untuk menjadi yg terbaik setakat termampu dalam kisah hidup aku sendiri...”
0

Dari aku sang mantan

Assalamualaikum wbt...




Duhai engkau yang dapat memiliki orang
yang aku cinta ,,


Aku titip orang yang sekarang halal

untukmu ,,


TOLONG

~Jaga dia

~lindungi dia

~cintai dia

~sayangi dia

~hargai kehadirannya

~jangan sakiti dia

~jangan buat hatinya terluka

~jangan kau biarkan dia menitiskan air

mata


tahukah engkau aku (mantan) orang yang

terluka saat dia telah bersamamu

tapi aku

juga tidak ingin engkau melukainya


kenapa aku berpesan demikian

kerana engkau salah satu orang yang paling beruntung dari sekian orang

yang bahagia kerana dapat memiliki orang

yang engkau cinta..



 

0 comments:

Back to Top