“..memang hidup tak seindah, tak sesempurna kisah dongeng novel-novel islamik. Tapi sekurang-kurangnya aku mahu cuba juga untuk menjadi yg terbaik setakat termampu dalam kisah hidup aku sendiri...”
0

Putus Harapan..

Assalamualaikum..




lama tak update..bsela busy memanjang...
nie entry untuk malam semalam sebenarnya..
memang tak ada harapan dah..
takkan ada dah lepas2 ni..
punah semua harapan tu..
aku pun penat dah..
penat nak menggapai harapan tu..
makin aku kejar untuk dapatkannya
makin jauh harapan tu meninggalkan aku
aku pasrah sekarang
walaupun jiwa ni bagaikan meronta-ronta
nak lari dari kesakitan tu...
tapi rasa sakit tu makin bertambah2.
aku buntu..
tak tahu nak buat apa..
aku hampir2 hilang pedoman
sebab aku keliru dengan suratan ini..
ya, memang aku patut labuhkan perasaan ku hanya pada Dia
sebab hanya Dia yang ada menemani aku
saat2 semuanya berlalu tinggalkan aku..
jiwa ini bagaikan disiat2..
hinggakan sakitnya tak tertanggung olehku..
doaku moga masih ada sinar
yang menyuluh jalan gellita..
moga aku dijauhkan dari rasa sakit ni..
Amin...













p/s:i'm very sad :(

0 comments:

Back to Top